BAR BELIEN

Barbelien Ulijn drukt met haar eigen naam vanaf 5 mei 2015 niet enkel een stempel op haar zaak, maar ook de Verloren Kost. Ze neemt met Bar Belien een duidelijke positie binnen het Genste horeca landschap en meer bepaald in de boomende omgeving Nederkouter. Ze kiest met volle overtuiging voor kwaliteit en gezelligheid voor een breed publiek. Dit resulteert in een bar waar je elk moment van de dag terecht kan. Van een heerlijke verse soep, over een koffie bij die vele mails, naar een aperitief of cocktail met huisbereide barbites (made by Michel Neerinckx). Maar natuurlijk ook dat laatste slaapmutsje om mee af te sluiten. Barbelien brengt haar eigen en vernieuwende jonge versie van een bruin café, met als codewoorden warmte en persoonlijkheid.

Project Omschrijving

Barbelien Ulijn kwam bij Tigerous binnen met het idee om haar eigen bar te beginnen. Naam van dit project: Bar Belien. Voor dit tof project had ze een logo en een huisstijl nodig. Samen met haar maakten we een moodbord om een idee te kunnen scheppen rond de sfeer en inrichting die ze in in haar zaak wilde. Op basis van het moodbord ontworp Tigerous het logo en de volledige huisstijl. Deze huisstijl werd toegepast op de visitekaartjes, menukaarten en natuurlijk de website die online werd gezet. Als promo werden pulls ontworpen en gedrukt bij NOOKYALUR . Voor de opening van haar zaak werden de ramen en het uitgangbord bestickerd door Printville Visual Communicationen tijdens de receptie deed Lux Photography een mooie photoshoot van het gebeuren.

tigerous, graphic design, grafisch ontwerp, creatief ontwerp, logo, huisstijl, branding, website, webdesign, gent, oost-vlaanderen, creatieve studio, studio, creatief, bedrijf, reclame, advertisement, facebook, social, instagram, wordpress