Jaar
2015
Diensten
- Branding
- Logo
- Print ontwerp
- Website
- Social media
- Fotografie
Bar Belien
Barbelien Ulijn drukt met haar eigen naam vanaf 5 mei 2015 niet enkel een stempel op haar zaak, maar ook de Verloren Kost. Ze neemt met Bar Belien een duidelijke positie binnen het Genste horeca landschap en meer bepaald in de boomende omgeving Nederkouter. Ze kiest met volle overtuiging voor kwaliteit en gezelligheid voor een breed publiek. Barbelien brengt haar eigen en vernieuwende jonge versie van een bruin café, met als codewoorden warmte en persoonlijkheid.
Sinds 2019 brengt nieuwe veranderingen want sinds dien is Bar Belien, Bar Belien Café Privé.
Tijdens de lockdown van 2020 besloot Bar Belien om pret pakketten te verkopen. Wij hielpen bij het grafische gedeelte en verzorgde de social media
Barbelien Ulijn kwam bij Tigerous binnen met het idee om haar eigen bar te beginnen. Voor dit tof project had ze een logo en een branding nodig. Samen met haar maakten we een moodbord om een idee te kunnen scheppen rond de sfeer en inrichting die ze in haar zaak wilde. Op basis van het moodbord ontwierp Tigerous het logo en de volledige huisstijl. Deze huisstijl werd toegepast op de visitekaartjes, menukaarten, flyers, folders, affiches, en natuurlijk de website die online werd gezet.